Verzenden & retourneren

Verzenden

Onze pakketten worden duurzaam en regionaal bezorgd door Hurby.
Hurby bezorgt het pakket in de avond, tussen 18:00 uur en 22:00 uur. Als je niet thuis bent zal de bezorger het pakket bij de buren proberen te bezorgen. Indien dit niet lukt zal Hurby het pakket de dag erna opnieuw aanbieden. Indien je opnieuw niet thuis bent en ook de burenlevering niet mogelijk is zal Hurby het pakket terug brengen naar DeBesparingsKit.nl.

Valt het bezorgadres  niet in de bezorg-regio van Hurby, dan worden de pakketten bezorgd met PostNL. Als je niet thuis bent zal de bezorger van PostNL het pakketje de dag erna opnieuw aanbieden. Ben je dan opnieuw niet thuis, dan krijgt je een briefje waarmee je het pakketje zelf bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunt afhalen.

LET OP: PostNL bewaart het pakket 2 weken op het postkantoor. Wanneer je het pakket niet ophaalt binnen dit termijn, wordt het pakket teruggestuurd aan Debesparingskit.nl. Het pakket kan indien gewenst op nieuw worden verzonden. Hiervoor brengt Hurby € 4,95 verzend-/ behandelingskosten in rekening.

Track & Trace

De track & trace ontvang je via de mail van Hurby of PostNL. in deze mail vind je een link naar de  track & trace pagina op de website waar de details en voortgang van je bezorging worden vermeld.

Verzendkosten

Voor bestellingen brengen wij verzendkosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de verzendwijze:

  • Pakketpost Hurby:                          € 3,25
  • Pakketpost Post NL:                       € 5,95
  • Brievenbuspakket Post NL:          € 4,10

Lever- en ophaaltijden

Onze boxen worden zoveel mogelijk duurzaam geleverd. Onderstaand de levertijden per onderdeel:

  • Hurby:                                                  1-2 werkdagen
  • PostNL Pakketpost:                         3-5 werkdagen          
  • PostNL Brievenbuspakket:            1-2 werkdagen
  • Producten ophalen:                         Elke vrijdag tussen 12:00-16:00
  •  

Niet op voorraad: Wij bestellen het gewenste product voor u. Zodra de producten bij ons binnen zijn, wordt uw pakketje verzonden.

Bedenktijd & Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Info@debesparingskit.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Mag u het product in gebruik nemen?

Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. De ondernemer moet het product immers weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.

Heeft u nog andere vragen over het retourneren van uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@debesparingskit.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.