Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen je om een klacht bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met onze klantenservice of door te mailen naar Info@debesparingskit.nl. Wij doen dan ons uiterste best om de klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Lukt het toch niet om tot een gezamenlijke oplossing te komen? Dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan is het mogelijk om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.debesparingskit.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.0/10 gebaseerd op 1266 reviews.

Heeft u een Energie Kado ontvangen van uw gemeente? Activeer dan eerst uw voucher op onze Energie Kado pagina.